Judas - Lady Gaga

4kommentarer

Gaga's nya singel, Judas, kom ut tidigare än vad hon hade meddelat att den skulle!
Idag hörde jag det nya underverket för första gången! Eller kanske inte det är ett så stort underverk! Kan inte bestämma mig om jag älskar den eller tycker den är otroligt underlig!
Lyssna själv och bedöm!

Bilden är gjord av ett fan och är inte singelns omslag!


UPDATE: Har ändrat mig, den kändes lite underlig först, nu kan jag inte sluta lyssna på den! Är redan inne på min mest spelade lista! ♥

4 kommentarer

Tommy

17 Apr 2011 09:45

Jag gillar den mycket! Alla gagas låtar fastnar tydligen hos mig!

Tommy

17 Apr 2011 17:51

Sv: Okej!



Haft en bra helg?

haadii

17 Apr 2011 19:36

ja älskar sången!! ♥ hehe ha nu hört på den :P

Cami

17 Apr 2011 19:40

liked it!

Kommentera

Publiceras ej