Inträdesprov

2kommentarer

Idag hade jag inträdesprov till IB skolan här i Åbo! Det for, ursäkta språket, helt åt helvetet!
Annars är det rätt så bra, har klippt håret, ser lite ut som Danny i det faktiskt. Ingen annan tycker det men jag gör det och det är ju huvudsaken att jag gör det. Problemet är att jag inte gillar Danny så det är ju inte min dröm att se ut som honom!
Visar bild på håret snart, måste bara orka ta en bild!
Vädret idag har varit regningt, men senare denna vecka ska det enligt prognosen bli sol och varmt! Skulle vara så otroligt skönt, är ju ändå maj snart så värmen är välkommen!
Väderprognosen har ändrat sen jag kollade senast! Nu lovar de ungefär 10 grader och sol med lite moln! Inte alls samma värme som det skulle bli! :(

2 kommentarer

Linda

27 Apr 2011 14:53

Skulle väl inte skada om en del killar såg ut lite mer som Danny, aaahhh de skulle va sjukt underbart!!!!! Världen skulle bli vackarre!

Y A S S E - Appleberoende

28 Mar 2012 21:46

Har också gjort ett inträdesprov på ib som jag tyckte gick åt helvette, men jag kom faktiskt in :D



Lycka till!

Kommentera

Publiceras ej