Tråkig dag ...

6kommentarer

Hejsan alla :)

Har haft den tråkigaste dagen ever och bättre lär den väl inte bli! Steg upp typ klockan 10 och sen dess har jag haft det tråkigt framför datan och tvn :) Ska väl fortsätta med det tror jag:) Senare på kvällen kommer den finska motsvarigheten till So you think you can dance så det ska jag titta på:) Annars ska jag väl bara slöa och göra läxor !

Ett litet plus är att jag hadde hela 42 besökare igår och 39 redan idag :))) TACK alla underbara människor :)



DETTA VAR ETT VELDIGT TRÅKIGT INLÄGG, BEKLAGAR :)

6 kommentarer

FOTOGRABBEN.SE

12 Sep 2010 16:45

tack, men tyvärr går det inte att rösta längre :(

Anonym

12 Sep 2010 18:29

tacktack :) mellan 10-40, beror på hur mycket jag skrivit och vad jag skrivit om :)) har mest då jag ritat nåt

cassu

12 Sep 2010 18:29

huppsss, glömd igen o skirva namn o allt xDDD

ronja edlund =)

12 Sep 2010 19:13

sv; heh okej! skönt de :D

haadi

12 Sep 2010 19:55

hej, ja glömd o si på dance, igen :) Måst si på repriset som kommer nångång.. ja ha o haft de tråkit idag men vari ti skanssi o shoppa :)

H: haadi :)

Jonasmathea

02 Sep 2011 10:50

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

Kommentera

Publiceras ej