Spel/filmkväll

1kommentarer

Tjosan :)

Efter skolan idag gick jag till min frissa V.O.G och klippte håret, det blev rätt så bra:) Skulle sätta bild men sen kom jag på att min dator inte funkar :( Efter det väntade jag på stan på att mina kompisar skulle sluta och undertiden kollade jag på lite skor... Tänkte kanske köpa såna:http://www.kicksonfire.com/wp-content/uploads/2009/03/nike-dunk-high-premium-orange.jpg
Är inte helt säker men åtminstone något med orange:)

Sen for jag, Molly och Ellika till ungdomsgården Zabadak och chillade där en stund men mina kompisar måste sticka tidigt eftersom de skulle rida idag:( Men jag blev kvar och spelade rappakalja med ledarna :))) Skit kul!
Stannade där till typ sju då pappa kom och hämta mig och vi åkte till min farmor för att besöka henne och hålla henne lite sällskap:) Efter det kom jag hem och åt en underbar middag med köttfärsbiffar och svampsås<3
Nu kom Chrisse hit och vi ska spela lite Lord Of the Rings och titta på lite film :) Bloggar mer i morn :)

Seeya:)

http://www.bollyposter.com/posters/games/10jan09/The.Lord.of.the.Rings.Conquest.jpg

1 kommentarer

Sonja

25 Sep 2010 18:17

D där me zabis. Sku int ha hunni dit då me er fast sku ha villa fö ja har liksom prov vecka på g -.- :P Men vi måst sen alla gö nå kul :DDD

Kommentera

Publiceras ej