Rubriken

5kommentarer

Halloij :)

Har haft ganska chill dag:) Efter skolan for jag, Heidi och Ina och äta på subway.Smaskens. Efter det for ja hem och sen dess har jag bara chillat på facebook och msn :) Har inga speciella planer för veckoslutet! Skulle vilja göra något med kompisar men alla har något dumt program eller så är de sjuka :( snyft.

Tittade på videon av Christina Aguileras sång Beautiful just och fattade nu först vad sången egentligen handlar om ... Check it out!




ps. är ganska glad för en sak :)

5 kommentarer

HANNAH

17 Sep 2010 19:16

Härligt! Jobbat hela veckan, men är nu ledig fre-söndag och det är skönt :) imorgo blir det fest hos mig och sen krogen och på söndag blire mys :)

Ella

17 Sep 2010 20:24

Skit fin blogg ! : D o sången e jätte bra :DDDD fast ja tkr dn dä videon e lite konsti :D o din nya design e fin (:

Dennis

17 Sep 2010 23:02

sv: ja det är så sjukt irriterande! men lova mig att stå på dig! skit i vad folk tycker!



altså helt seriöst.. jag får höra varje dag "han vill vara tjej, han måste vara bög, se på hans jenas, dem är ju svin tighta" osv!

men jag skiter helt i det! ville bara skriva ut i min blogg om hur det ligger till!

simone

18 Sep 2010 12:33

Riktigt vacker video!

Emma

18 Sep 2010 23:55

den låten e bra :)

Kommentera

Publiceras ej