Naken utan ett smycke !?

7kommentarer

Heijsan bloggen :)

För ca två veckor sen blev jag konfirmerad och då fick jag ett kors! Ända sen dess har jag burit det runt halsen hela tiden! Men häromdan när jag tog av det för att jag skulle träna upptäckte jag hur otroligt naken jag kände mig utan det runt halsen! Det kändes som något väldigt viktigt saknades och att allting inte skulle stå rätt till! Så nu är min fråga till er! Känner ni er någonsin naken utan ett smycke ?

Skit random bild från google:)


Så ser mitt kors ut :)

7 kommentarer

Sonja

11 Sep 2010 22:27

Fint kors ^^ Och ja! Om jag int har örhängen på mig så känns d naket :P Ja har blivi van att även bära halsband och armband hela tiden så kan inte vara riktigt utan heller :P Hemma går det fint utan örhängen, men int nånstans annanstans :D

Gina

11 Sep 2010 23:20

Jag känner exakt likadant när jag tar av mig mitt kors.

Anna

12 Sep 2010 08:01

Fint :) Jag gjorde det tidigare. Hade alltid nån typ av halssmycket och kände mig tom utan det men nu känner jag inte så längre :)



sv: en galen natt var verkligen bra :) tack, detsamma ;)

elin

12 Sep 2010 11:13

klart man måste ha smycken ;)



fint kors :)

våga hata kärlek

12 Sep 2010 14:15

japp utan mina ringar känner jag mig naken och osäker

Hedvig

14 Sep 2010 19:22

Jag har alltid på mig en ring som jag haft i flera år. Det känns skitkonstigt utan den;)

miss you<3

William Marklund

15 Sep 2010 12:05

Jaa dog ju nästan när mitt halsband var borta .. :)

Kommentera

Publiceras ej