Hej

3kommentarer

Ja, hej det är jag Ea från vbml här :) Jag och Jontte håller på med lite gästbloggning. Och nu vet jag inte vad jag ska skriva om. Jag misstänker att han har samma problem.

Jontte har bloggat i typ en månad (mindre väl?) och har redan mer besök än jag och Ina. Jaja, det berättar bara om kvaliteten på inläggen. Så förvänta er inte nåt revolutionerande inlägg (alltså, jag kan bara inte stava detdär ordet?) Blir inte bättre av att jag just fick veta att Jonttes inlägg verkar bli värsta romanen. :DD

Okej, då skriver jag väl om samma sak som han då :)

Niin, jag är alltså Andrea från www.vbml.blogg.se , bloggen som jag har tillsammans med Kristina, min bästis. Vi säger att den handlar om Vänner, Böcker, Musik = Livet (vbml, ni fattar va?), men den handlar nu mest om våra oerhört tråkiga liv. (jag talar för mig själv, vet inte vad Ina tycker :D) Men vi pressar in en rescension (kan inte stava det heller) här och där. Ganska mycket blider brukar vi ha :) Vi gillar båda att läsa, dansa, vara på datorn och med kompisar, lyssna på musik osv. Skulle bli för långt om jag räknar upp allt.

Ja, jag är kaveri med Jontte. Har varit det sen... ja vänta nu? Vet inte ens själv. Var lite kaverin på 5&6an, blev närmare på 7:an när jag och Ina inte var på samma klass. Nu går vi på 9:an. Vi får sen hur det går sen när vi far till gymnasier och vart man nu allt far. Men det finns bara ett svenskt gymnasium i Åbo, så vi hamnar antagligen båda där. Men man vet aldrig :)

Okej, nu kommer jag inte på nåt mer att skriva. Blev lite långt kanske?
Hoppas jag får blogga här igen! Kram jonttesbloggläsare! Ea


Jag och Ina :)

3 kommentarer

ronja edlund =)

12 Sep 2010 19:34

sv; Heh okej :)

Aw tack :D

ea

12 Sep 2010 20:27

haha okej whatever. vi måst så ha filmmaraton nångång! <33

juhlia

15 Sep 2010 16:40

tack så jättemycket! blir glad när du skriver så

fin blogg du har :)

Kommentera

Publiceras ej