Grattis Andy!

3kommentarer

Hellou!
Vet att jag inte bloggade igår men hade inte tid! Kom hem sent från skolan och måste genast baka lite eftersom vi skulle få gäster senare för att min bror fyllde 19 här om dan. Sen måste jag öva på geografi provet som jag hade idag, det for OK btw:)  När gästerna kom så måste jag umgås med dom och efter det öva igen och sen och lägga mig. Så kunde inte :(
Idag har jag efter en lång skoldag med prov+fyra lektioner varit på träningar och kom precis hem och ska nu äta och sen ut med hunden :)
BRB!

Satte ett mål för mig att jag ska kunna spagat före julen! Lycka till :DD


3 kommentarer

raia

30 Sep 2010 17:59

Sant! Det var nog länge sen (::

William Marklund

30 Sep 2010 18:53

hehe tycker du ? ;) danke :D

ada

30 Sep 2010 18:57

ja, men den är ej klar än :)

Kommentera

Publiceras ej