Fyrverkerier

8kommentarer

Som sagt var jag och tittade på Åbodagens fyrverkerier idag(: Här kommer lite(en massa) bilder.


Explosion...



There you go :)



Före fyrverkeriet hade vi ju match, vi spelade super men vi förlorade. Vårt problem var att bollarna inte gick in i mål. Vi fick bra chanser hela tiden men failade... Men det gick verkligen bra om man tänker på att laget vi spelade mot var äldre och dessutom de bästa i serien, så dock rätt bra.


I morgon har jag ingen skola! YEEEAH! Eftersom jag ska med min vänelevsklass till Ulappa som är en gård utanför Åbo. Där ska vi hålla lekar och program för sjuorna.
För dem som inte vet så är vänelever alltså nior som ska hjälpa sjuorna att känna sig hemma och trivas i skolan osv. :)

8 kommentarer

William Marklund

19 Sep 2010 22:43

okej :D

my wesström

19 Sep 2010 22:51

hehe, gö så..

Alma

20 Sep 2010 07:17

Sv, HAN är >FÖR< gammal för att flörta, tack <3

HANNAH

20 Sep 2010 10:57

Åh det låter mysigt :) händer i veckan då?

Sonja

20 Sep 2010 18:10

Helt sjuuuuukt bra bilder!!!! <3 Önskar att min lilla u-båt till kamera to lika bra av fyrverkier som den där :DDD (Y)

Angelica

20 Sep 2010 21:17

Bilderna blev riktigt bra!!



Och för att svara på din fråga ^^'

Jag har max 4 läsare, typ ingen som bryr sig om bloggen.

Men du verkar poppis ;) Tror inte jag vill veta hur många läsare du har för det verkar vara många! xD

haadii

21 Sep 2010 16:30

har du bild på flaggraketen?? den va skitcool ;P

heta

27 Sep 2010 12:26

Niice :DDD

Kommentera

Publiceras ej