Förlåt...

0kommentarer

Förlåt att jag inte har bloggat så aktivt de senaste dagarna, orsaken är helt enkelt att jag inte haft tid och för att jag inte har fått min egen dator att funka. Använder familjens gemensamma dator nu också! Kommer inte kunna sätta in bilder på datorn så kommer bli ganska mycket google bilder den närmaste tiden:( Men jag kan ju berätta vad jag gjorde medan jag var borta:


Tisdag

Efter skolan gick jag hem till Molly och tittade på en film som vi hade börjat på för nån vecka sen. Den heter Ond aning och huvudrollen spelar Sandra Bullock som är en av mina favoriter, hon är alltid så bra. Filmen var verkligen bra men en aning psycho... Efter det for jag och mamma till stockman för att köpa jeans till mig. Köpte ett par blåa och ett par svarta!

Onsdag

Kom hem efter skolan och måste snabbt göra mitt föredrag och arbeta med läxorna innan jag drog iväg till Åbo Svenska Teater att se på Les Miserablés där! Den var verkligen otroligt bra, vidunderligt.
Kom hem sent, gjorde resten av läxorna och gick till sängs.

Torsdag

Efter skolan kom jag hem och packade mina tränigssaker snabbt och rusade sedan till träningarna!
Har varit otrligt trött idag så har inte orkat göra nåt anat än att chilla vid datan:)
En positiv grej som hänt idag är att mitt föredrag i sammhällsläran gick bra! :)


UPPSKATTAR VERKLIGEN ALLA MINA LÄSARE SOM LOGGAR IN PÅ BLOGGEN DAGLIGEN! OCH ÄVEN NI SOM INTE GÖR DET FÖRSTÅSS, ÄR VÄLDIGT TACKSAM :) TACK <3





Kommentera

Publiceras ej