?

10kommentarer

Ja hatar regn! Det är så blött, speciellt när man ska gå från ställe till ställe :( Fast när man sitter inne är det ju rätt mysigt :) Vad tycker du om regn? Hatar när jeansen är dyblöta längst ner! Och de hinner inte torka till nästa dag! Fy f*n!
Utan regnet har min dag varit ganska skön:) Skola--->hem--->hunden--->träningar--->hem :)
Hade nån sorts käppgymppa på träningarna så baklårena skriker! Men träningsvärk är absolut den bästa värken!

Har föredrag i både samhällslära och huslig ekonomi på fredag så tänkte jobba på dem lite nu:)

Som ni säkert har märkt har jag fixat en ny design ? Va tycks ?

Men nu måste jag faktiskt jobba på föredragen :)

So long !



regn ...

10 kommentarer

Anonym

15 Sep 2010 21:07

Tycker om regn då när det inte gör nåt att man blir våt :)

Gillar designen (Y)

ea

15 Sep 2010 21:27

SV: niin ja va helt WHAAAT hon svara int... :D cool design JA HA TAGI DENDÄ BILDEN I HEADERN ;DDDDD

ea

15 Sep 2010 21:29

ja hitta en bra låt av jb <33

ea

15 Sep 2010 21:32

SV: Vaaah? diskuterar ni mig? :O x333 fatta att vi ska till stockholm snart :D

ea

15 Sep 2010 21:32

SV: Vaaah? diskuterar ni mig? :O x333 fatta att vi ska till stockholm snart :D

ea

15 Sep 2010 21:40

SV: nå jess. förra kommentaren två ggr?? whaaat. nå niin, ja far å sova nu, nati nati <333

"Pelle"

15 Sep 2010 21:52

Regn är mysigt ibland tycker jag! :)

och hösten kan vara fin! Trevligt att sitta med en kopp varmt framför brasan då det blåser ute och regnar! Det är det bästa! Men att röra sig ute då det regnar vill jag helst slippa! Då får solen lysa! :P



Lycka till med föredragen! :)

juhlia

16 Sep 2010 16:37

tack du!! :)

juhlia

16 Sep 2010 16:38

tack du!! :)

Sonja

18 Sep 2010 10:12

Ja cykla igår o d had ju regna. Så när man cykla på en dyblöt asfalt så stritta d en massa vatten på mig -.- :P På Månda när ja gick med min jumppakasse i saluhallen så braka hela kassen ( papper ) mitt i gången mitt i Saluhallen -.- o alla mina jumppa grejer spred sig runt mig -.- -.-.- o vänliga host som Åbo borna är, blev folk o stirra o iddes ju int hjälpa då -.- ( vaffö sku dom ens ha gjort d? I.v.f. när man bor här -.- ) Anyway, ja samlade mina grejer ( surt ) trängd dom i väska o fo o köpa en tygkasse fö 1 €... Så regn ha int vari min bästa vän dn senaset tiden men jo, när man sitter ihopkurad i soffan är dn ganska mysig ^^

Kommentera

Publiceras ej