=)

3kommentarer

Efter skolan idag gick jag på stan med Ea och Ina för att "shoppa". Shoppingen gick nu lite si och så, hittade inget jag ville ha i någon butik men vi hade roligt i alla fall. Först gick vi till bibban eftersom Ea skulle kolla om en bok fanns där sen gick vi och tog en liten munsbit på Coffe House, där kom vi på idén att gå och titta Vampires Suck så vi gick och kollade när den gick:) Efter det for vi till några butiker och sen hem snabbt och ut med hunden och sen till stan igen. Min buss var 20 minuter försenad så hann just och jämnt  till stockman för att köpa nya hörlurar eftersom mina gammla svek mig:) Efter det rusade jag till biografen för att träffa mina kompisar!
Filmen var verkligen bra! Åtminstone om man är så trött som jag är just nu... Skrattade typ genom hela filmen:D Så rekommenderar verkligen! Men titta gärna på den när ni är trötta för den är ganska lame men när man är trött är den skit kul :) Nu måste jag göra läxor och sen och sova, är helt slut :)





Mina nya hörlurar :) Orange har plötsligt blivit min favorit färg så ni kommer antagligen se mycket orange här snart :)



Trailern till Vampires Suck :) Enjoy

3 kommentarer

sofie

14 Sep 2010 06:25

hahhhaha näääää :D

Haadih

14 Sep 2010 07:53

hej, vi har nu studda timme.. :P dom där hörlurana e snygga (bättre än såndäna som man sätter in i öra) :P sori om du tycker om såna.. kiva att du tycker om ORANGE :D



Hejdå :)

Sonja

14 Sep 2010 19:27

Ja måst fa o se dn dä filme xD Ha int vari på leffa sen Gud vet när :O

Kommentera

Publiceras ej