God Morgon!

5kommentarer

God Morgon snuttisar ;)

Hur sov ni inatt då?

Hoppas ni sov bra för det gjorde jag! Inga drömmar om fästingar idag inte!

Är ganska trött nu och har en del att göra! En sjukt svår engelska läxa, modda bok, mopedkortstest osv! Dessutom har jag träningar på kvällen:/ Ska försöka blogga så mycket som möjligt ändå!

Kan seriöst inte fatta att höstlovet är slut redan! Kändes ju sjukt kort! Så i morgon är det skola som gäller igen då! <3

Igår kväll tittade jag på Glee och måste verkligen rekommendera den serien! Var underhållande, speciellt med tanke på hur trött jag var!

Nu måste jag fortsätta med mina sysslor!

Tjubelibong!

http://www.ellinor.net/wp-content/uploads/2010/04/glee.jpg

5 kommentarer

N i c k l a s

24 Oct 2010 10:37

hehe jasså vad bra, tack så mkt igen :) hihi är så sjukt glad idag är med på aktiv listan på blogg.se

amandha

24 Oct 2010 11:05

Ja, kladdkaka med sprutgrädde! :D



JoelSv

24 Oct 2010 11:31

Sv. sure :) lägg till mig!



Glee <3

liindblaads

24 Oct 2010 12:28

hahaha okeej ? vrf har du fått de ? arv eller ?

JoelSv

24 Oct 2010 15:43

Vad tycker du om dagens låt som jag lagt upp? Pop eller Stop? :)

Kommentera

Publiceras ej