Ärtsoppsdagen!

3kommentarer

Hejsan svejsan!

Hade matteprov idag och det gick faktiskt bättre än jag hade trott, utom att jag failade på sista uppgiften, precis som resten av klassen! Efter skolan rusade jag till träningarna som börjar 10 minuter efter att skolan slutar :/ Lite jobbigt! Efter träningarna kom jag hem och mamma hade lagat ärtsoppa och plättar!<3 Såå gott! Men det som var lite roligt var att vi hade ärtsoppa och pannkana i skolan idag! Det är rätt så ofta mamma och skolan tänker lika och lagar samma mat! Nån sorts telepati kanske?

Nu ska jag bara chilla resten av kvällen! Ska skriva om och visa bilder/film från Lady Gaga konserten i går, ni får veta vad jag tyckte om den så fort jag hittar en sladd som passar till mammas kamera!


ANDREA BERÄTTADE JUST ATT PARANORMAL ACTIVITY 2 KOMMER PÅ BIO 22.10!!! BLEV SÅ GLAD!  VI HAR BESTÄMMT ATT VI SKA GÅ PÅ DEN TILLSAMMANS! KOMMER BLI SÅ BRA! HÄR KOMMER TRAILERN I BRIST PÅ ANNAT!

3 kommentarer

Z A N D R A :)

14 Oct 2010 21:16

sv: yesbox :p

ea

14 Oct 2010 21:17

Dendär trailern är så.... :D

ea

14 Oct 2010 21:37

SV: jaa, eller random. hur man nu ser de... :P

Kommentera

Publiceras ej