-------> skola

4kommentarer

Ska ge mig iväg till skolan nu! Synd att höstlovet är slu nu :( Men det är skönt att börja med teckning klocka 9 på måndag morgon som är sjukt seg för mig! Efter skolan idag ska jag och Andrea till stan och äta och sen ska vi på bio! Vi ska se Paranormal Activity 2, hoppas att den är lika skrämmande som ettan! Nån som vet? Har inte mer att skriva nu egentligen! Kan ju ta upp att min engelska uppsats kommer gå skit! Vi skulle göra en luntlapp hemma och det gick väl lite si och så igår!

Nu måste jag ge mig iväg! Hejdå!


http://atimefortea.files.wordpress.com/2010/08/back-to-school.jpeg

4 kommentarer

Joel

25 Oct 2010 08:28

Jaha ja, du skrev ju att du tyckte jag skulle ha en dagens blogg :p

ea

25 Oct 2010 08:45

neej börja int du oxå med "mitt liv i..." x33

Simone

25 Oct 2010 11:52

Näämen har du redan haft lov, själv får man det nästa vecka ';)

J I L L I Z

25 Oct 2010 12:32

haha sööt header :D

Kommentera

Publiceras ej