FREEEEEDAAAAG!

6kommentarer

Äntligen fredag! Sjukt skönt med veckoslut <3
Kommer mest ta det lungt i helgen, ska på match i morgon och efter det ska vi med Jannis familj och vår famlij och äta middag eftersom Janni fyllde år just! Hela 22 år fyllde hon! (Janni är min storebrors flickvän) 
Grattis igen Janni! :D

Ska väl photoshoppa lite och kanske titta på TV nu. Vi har fått tillbaka Disney Channel nu och det är ju alltid kul att ibland titta på programmen och få sig ett gott skratt(mest för att dom är så töntiga)
Senare kommer kanske Molly hit övernatt. Får se!
Nu kan jag inte skriva mer måste äta lite för snart ska jag o klippa håret! :)


6 kommentarer

juliaericson

12 Nov 2010 13:27

ska typ bara ligga hemma och dö, haha. har du nå bra filmtips? vad ska du göra ikväll?

kram!

Tommy

12 Nov 2010 13:32

Sv: Fint här med! Håller på tvättar lite jeans så man kan välja bland ikväll , ska ju på Malmö Arena :)

guevacci

12 Nov 2010 14:01

sjukt snygg ;P visst, säg till när du lagt migså addar ja dig :)

Lotta

12 Nov 2010 14:30

YEPPIIIII FREDAAAG !!!

nää jag gillar faktist de :)

Stephanie & Sannah (AMPELOS)

12 Nov 2010 14:53

yeahh friday;D

elie

12 Nov 2010 15:21

SV: jag kollar på tv:)

du dåå?

Kommentera

Publiceras ej