Ronja Kurtén är bäst i världen!

2kommentarer

Haha, random rubrik jag vet! :) Men Ronja är faktiskt sjukt kul! Vi började prata idag på facebook och det uppstod ju några riktigt intressanta diskussioner! Mest diskuterade vi kanske bloggning! Hon har nämligen också en blogg! Tänkte att jag skulle tipsa er alla om den! Den är faktiskt rikitigt bra!

Ronja är då lika gammal som jag och ska kanske börja samma skola som jag efter högstadiet, hon bor i Pargas och spelar fotboll, hon gillar att ha kjolar på sig om man ser på hennes bilder på FB! Hon är en riktigt energisk tjej verkar det som! Dessutom har hon världens finaste och sötaste näsa!

Hon skriver väl en liten text om mig också, eller snarare en mening, men det stör ju inte! Kände på mig att jag ville satsa bara! Klicka på bilden så kommer ni till hennes blogg!

Godnatt! :)


Rödluvan med världens sötaste näsa! Eller hur?

2 kommentarer

Ronjaaaa

31 Dec 2010 01:37

haha ojj va du e kiva ! va snäll du e :----D jepp gör ett överraskningsinlägg, haha :D !! när du minst anar de :D men tack för den vackra näsan hehehe

lotta

02 Jan 2011 01:23

vilken skola ska ni börja i ?? :D:D:D o hoppas du hade kiva nyår !!

Kommentera

Publiceras ej