Ingen inspiration!

2kommentarer

Har ingen inspiration att blogga, så detta kommer bli det tråkigaste inlägget ever!

Min tå är uppsvullen och blå, men ska ändå försöka träna idag! Vi skulle hjula igår på träningarna och då landade jag på min tå! Typiskt mig! Nåja kroppen får väl lida när huvudet är dumt! :) Om jag inte kan träna normalt får jag väl tänja och göra muskelövningar antar jag!

Nu ska jag fixa Jonttus julklapp och sen måste man väl börja ge sig av till träningarna! Måste ännu fixa mormors, och mina kusiners julklappar, plus att paketera alla! Suck.

Allt detta före klockan sju, för då ska vi skriva rim! Är typ det mysigaste, vi sitter alltid hela familjen med lite glögg/vin och ostar mm. Mina rim blir alltid skit medan min bror Andys alltid är fenomenala! :)

Dessutom måste vi pynta julgranen idag! :)




Hjulning :S


2 kommentarer

Kork!

23 Dec 2010 12:18

Angst :D

ina :P

23 Dec 2010 12:27

SV: Sony Ericsson Xperia <3 Jepps, tycker ja me, ÄNTLIGEN HINNER JA (Y)

Kommentera

Publiceras ej