Frukost klockan halv åtta?

5kommentarer

Borde man kanske börja äta frukost snart? Klockan är snart halv 8, så det år väl bli kombinerad frukost,lunch, mellanmål, middag och kvällsmål? Nyttigt! ;) Min tå mår lite bättre nu! Inte alls lika stor och blå mera! Stod ändå över bollträningarna idag, cyklade på konditionscykeln istället!

Nu ska vi äta och pynta julgranen bara pappsen kommer hem! :) Hoppas han kommer snart! Börjar bli lite hungrig!



Tyckte bilden passade hit! För klockan är snart halv åtta här hos mig i Finland ;)

5 kommentarer

Vannichis - Blogg om min vardag!

23 Dec 2010 19:31

SV; Jamen visst ska jag hälsa min hund ifrån dig :-)



Görs ?

ian

23 Dec 2010 21:05

Uuuh läpy vi pynta o ida :D

CarolineViklund

23 Dec 2010 21:21

Vinnaren av veckans blogg är dragen, gå in och kolla! Det kan vara du :)

Hanna

23 Dec 2010 21:52

Sv: hur ska du fira jul i år då ?:)

michelle'

23 Dec 2010 22:50

Ville bara önska dig en god jul! :)

Kommentera

Publiceras ej