Fri som en fågel.

0kommentarer

Fast egentligen är jag mera fri som en lat hund som latar sig hela dagarna. 
Jag har bestämt mig att börja uppdatera bloggen igen, är klar med alla inträdesprov och jobbar bara ett par gånger i veckan så nu känns som det perfekta tillfället att försöka använda min litet mera kreativa sida och börja skriva igen. 
Mitt liv som det är just nu är rätt så stressfritt, den här känslan skulle jag kunna vänja mig vid, och det planerar jag att göra, i alla fall tills jag får veta mer om hur det gått i mina ansökningar till diverse universitet. Jag har spenderat hela våren på biblioteket, hösten spenderade jag med att söka över 80 jobb tills jag (tack och lov) fick jobb på Splizzeria, där har jag trivats super och kunde inte vara nöjdare. 
 
Nu när jag äntligen kan börja tänka på att spendera tid med kompisar igen och låta min kreativa sida leka fritt har jag också hittat mera inspiration för att träna, idag boxades jag i trädgården och sprang en minilänk. Kändes väldigt bra att svettas lite efter någon veckas paus på grund av pluggande och allergier. På morgonen, om sisådär nio och en halv timme, ska jag träffa Heidi på gymmet så nu bär det iväg till sängs.
Gonatt!  
 
 
gå ner i vikt, jobb, livet, vikt, weightloss,

Kommentera

Publiceras ej