Dagarna som gått

0kommentarer

Hej igen, ni som ännu minns mig, 
 
känns som om det är en evighet sen jag senast har bloggat. Vilket på sitt sett stämmer. Har egentligen inga dåliga ursäkter denna gång utom att jag har prioriterat skolgången över fritid. 
Vi har haft en del att göra i skolan och kunde helt enkelt inte ens producera inlägg av medelklass, så valde att avstå. 
Det har hänt en hel del under denna lilla evighet, men ändå ingenting. 
Bland annat har jag:
 
  • stressat
  • vrickat foten och gått med en krycka (sett ut som en gammal man)
  • färgat håret, ska dock färga det igen nästa vecka
  • haft min sista mock-vecka
  • stressat
  • varit på ett antal födelsedagsfester 
  • varit på kryssning
  • lämnat in de (hoppeligen) sista projektarbetena för min gymnasiekarriär 
  • läst till studentskrivningarna
  • stressat 
  • gjort annat skolsk*t. 
Som ni ser så har egentligen inget speciellt hänt. Jag lovar inget, men nu när solen har börjat skina och den sista veckan med lektioner snart börjar tror jag att det kommer finnas ett lugn i mig så att jag då och då kan skriva ner några tankar om någonting intressant eller mindre intressant. 
Until next time! 
 
 
Som tur har jag kunnat hålla reda på tiden med min nya älsklingsklocka. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej