Back To Reality

3kommentarer

Idag börjar verkligheten sakta men säkert återvända. 

Måste jobba på en massa skolsaker och så har jag träningar senare. Men som tur börjar inte skolan fören på måndag så har lite tid att försöka slappa ännu.
 
Senare på kvällen kommer Santtu, Hanna och Kristina hit för att se andra delen av "Lord Of The Rings" -triliogin, 
Sen så får vi hoppas på att jag får den tredje filmen på posten ganska snart så att vi kan avsluta vårt låtsas marathon. 
 
Nu kallar min Internal Assesment i matematik på mig! 

Tjobelibong!
 
Varsågoda, bjuder på lite musik också. (ps. våga inte kalla Taylor Swift countrey efter detta ;) )
 
Taylor Swift - I knew You Were Trouble
 
 
AWESOME, album, amazing music, jontten, livet, taylor swift,

3 kommentarer

Ea

02 Jan 2013 13:04

hey why am I not invited

Svar: du har ju just sett dom :D
Jontte

Tommy

02 Jan 2013 20:05

God fortsättning killen!

Går igenom min bloglovin för att gå igenom bloggarna jag följer där. Var ett tag sen jag var inne här, men ska bli bättre på att kommentera :)

Hoppas allt är bra!

Svar: Detsamma! :)
Men fan vad kul ifall du gör det, älskar u kommentarer ;) Haha

Allt är bra här! :) Själv?

Tjobelibong!
Jontte

Tommy

05 Jan 2013 07:26

Sv: Haha .. Ja Nathan är ett fint namn!

Kommentera

Publiceras ej