"Here comes the weekend"

0kommentarer

Äntligen är det fredag. Efter en stressig vecka i form av matcher med hemkomst efter midnatt, världens mest långtråkiga bok (åtminstonde de 150 första sidorna, somnade allt som allt tolv gånger, nytt rekord) och en störande influensa med halsont och jobbig hosta behövs detta verkligen.
Veckoslutet ska jag tillbringa med min matematik "Internal Assesment" och så ska jag försöka göra något kul med Charlie och Ina. Ifall jag blir friskare, annars ska jag försöka vila. På söndag kommer mina bröder och mormor hit på middag, mysigtmysigt! :)
Snart blir det lite vackert i svart och vitt ;) Så ni har något att se framemot! 


 
p.s. har hittat inspiration igen ;)
 
UPDATE: photoshop funkar ej. så blir ingen svartvit överraskning idag! 
livet, p!nk,

Kommentera

Publiceras ej