Getting Inked

0kommentarer

Idag är det dags. Om en timme och tjugo minuter ska jag ta min första tatuering. Är otroligt spänd men väldigt väldigt ivrig och förväntansfull.
Har inte sovit mer än tre timmar eftersom jag var på bio med Kristina och Santtu igår kväll. Vi såg den andra filmen i "The Hobbit" triologin. Den var riktigt riktigt bra. Hoppas min smärttröskel inte är lägre på grund av det. Brukar tåla smärta rätt så bra men har mina känsliga dagar, vi får hoppas på att idag inte är en sån.
Nu bär det av till duschen och sen ska jag kolla stavningen på tatuering ett par hundra gånger bara för säkerhets skull.
Visar bilder då den har läkt!

Ha det bäst!


Bästate Josie tog sin andra tatuering igår. Hon hade samma tatuerare och hörde att hon är riktigt bra. Det gör mig ju lite lugnare. Men bara lite. 

Kommentera

Publiceras ej