Sömn

2kommentarer

Hatar detta! Är helt slutkörd och borde kunna somna på direkten men kan inte sova! Otroligt irriterande. Ingen ställning är bekväm och man bara vrider och vänder på sig! Uschushc! Hatar att ligga i sängen på natten utan att kunna sova! På morgonen vill man ju bara ligga kvar, då är det skönt! Men på natten skulle åtminstone inte jag orka ligga och tänka. Jag vill sova när jag är trött!

Ska göra ett försök till nu! Blev så trött av att sätta mig vid datorn att om jag inte somnar nu så vet jag inte vad jag ska ta mig till!

2 kommentarer

eaa

28 Mar 2011 08:27

SV: DE VAR EN FRÅGA som du vägrar svara på... int en diskussion

Cami

28 Mar 2011 10:53

usch, hatar det där! jag hade samma problem förra natten... och så vaknade jag en timme i förtid pga hostan, jippii not :P

Kommentera

Publiceras ej