Lång dag.

2kommentarer

Hoppas du sov gott, för det gjorde inte jag!

Har världens längsta dag idag. Som vanligt på tisdagar. Har först skola, sen spanska, sen träningar och efter det teater. Skulle verkligen inte orka idag, sov som sagt inte så värst bra så kommer antagligen somna under samhällslära lektionen idag. Gillar läraren väldigt mycket men på något sätt lyckas det bli så tråkigt. Dessutom kommer det gå skit på träningarna om jag är helt slut. Men vi får väl hoppas att någon kul typ piggar upp mig i skolan idag.
Nu måste jag rusa så att jag inte kommer sent och får en försittning! Bye :)


Lånade bilden från min bästa vän, google :)

2 kommentarer

GUEVACCI

25 Jan 2011 14:16

skola, sj då?

fanny

25 Jan 2011 18:04

verkligen inte, vill åka till ett varmt ställe!

Kommentera

Publiceras ej