Brittans Comeback?

7kommentarer


Kan detta vara Brittans nya försök till en comeback? Den har ju helt klart lyckats bättre än Circus albumet åtminstone! Låten ligger etta på de flesta listor runt om i världen, inklusive Billboards och NRJ Finlands listor. Själv tycker jag kanske låte är för mixad. Man hör för bra att det inte är hennes riktiga röst. Dessutom är den kanske lite enformig? Men rätt okej ändå. Brukar inte gilla Britney men denna går ju bra att lyssna på. Fast ändå tycker jag kanske också att den är lite för typiskt Britney?












Denna video tycker jag dessutom är lite desperat. Liksom om man är tillräckligt bra så behöver man inga underliga klipp från andra musikvideon för att få en låt att slå igenom. Men om man vill komma tillbaka starkt så förstår jag i princip.
Måste medge att jag tyckte Britney var bra så länge hon sjöng själv. Hon gjorde låtarna gott som själv och inte mixade allt. Då visste man att hon hade talang och hon var värd att bli en stjärna. Nu sjunger hon inte ens på sina konserter. Vilket jag tycker är svagt. Fast det är väl ok för mig om människor vill betala 150€(1500 SEK) för att se henne dansa. Vilket hon tydligen inte heller orkade  så bra med enligt det jag läst och hört.

Men vi får väl hoppas att det börjar gå uppåt för henne så att hon till och med kanske börjar sjunga själv igen. Eller ja, hoppas kan man ju alltid.

7 kommentarer

Lotta

20 Jan 2011 21:02

hahahah :) ja vill ha båda men hatar vinter fö man kan int gå me klackskor :P

natalie med kärlek

21 Jan 2011 15:26

Hallå!



Natalie heter jag och är arton år.

Skaffade silikon vid sjutton årsålder.

och säger alltid vad jag tycker och tänker.

och jag hatar folk som kastar skit på varandra för egentligen handlar allt om avundsjuka. Bättre att ge en komplimang tycker jag :)



Skulle vara kul om du ville följa min blogg som handlar om mitt liv, där fest shopping kärleksproblem och allt möjligt uppstår!

och inom en kort tid ska jag göra en rolig sak. Läs och häng med i äventyren.



nattape.blogg.se



Hugs & Kisses

Emma

21 Jan 2011 15:35

Okej, jag kollar hockey;D

Emma

21 Jan 2011 15:46

Brynäs - Skellefteå, repris :-)

Emma

21 Jan 2011 15:51

Brynäs såklart :D 4-0 :D!!

Tommy

21 Jan 2011 15:58

Sv: Skola på en lördag? varför?

Kalle

16 Jun 2011 13:39

Jag anser att Brittan är värd så mycket att kolla på. Såg på the circus show i Stockholm för 2 år sedan och då var den så värd att se så att jag vill se den här femme fetal tour med :)

Kommentera

Publiceras ej