Born This Way

9kommentarer

Längtar längtar tills Lady Gagas nya singel Born This Way kommer ut om nio dagar! Den trettonde februari är en lycklig dag!

Tänkte visa världens gulligaste video. Fick nästan tårar i ögona.
Hon är så godhjärtat, bara älskar henne! Jag kommer alltid vara ett av Gagas lilla monster! Tänk vilken påverkan hon har på massor med ungdomar. Det hjälper säkert många osäkra och blyga pesoner att en superstjärna talar såhär! Hon vill hjälpa de mobbade, för hon har själv varit i samma situation. Hon vill hjälpa de osäkra, de som tycker att de är fula. För hon vet att det inte är sant. Alla är lika värda och alla är vackra på sitt eget sätt! Hon gör så att jag vågar vara ännu mera mig själv än vad jag redan är. Bryr mig inte om vad människor tycker, de får tycka vad de vill. Jag ändrar inte på mig för deras skull. Kunde inte bry mig mindre ifall de hatade mig, jag är i alla fall mig själv!
Nu tycker jag alla där ute ska lyssna på Gaga och våga vara er själva!!!

9 kommentarer

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

04 Feb 2011 18:53

Det låter skönt det! Har åkt till pappa nu och ska snart träffa Josefine :)

ina

04 Feb 2011 20:02

Så inspirerande!

Paula

04 Feb 2011 21:50

Sv; Jag med :) Lite fredagsmys blir det för min del

3Mma

04 Feb 2011 22:16

sv: Har ju haft skola sen vare stallet, men nu blir det att chilla :)



Åh Lady Gaga är en jätte bra förebild :)

Amanda

04 Feb 2011 22:35

Fin blogg, allt bra? Kram

Jossan

04 Feb 2011 22:45

Sv; hihi tack för hjälpen! :)

MandDz

04 Feb 2011 23:21

Re: Nae, ska bara ta det lugnt! Du själv då?

GUEVACCI

05 Feb 2011 15:56

gött, det är bra:)

skaru kolla på melodifestivalen som har premiär ikväll?:P

Amanda

05 Feb 2011 17:56

Jaså! Det är fortfarande lite snö här med men... snart är den borta, hoppas jag... :')



Jo det är bra med mig. Vad ska du hitta på ikväll?

Kommentera

Publiceras ej