Sjuklingen bakar och vill till centrum

2kommentarer

Har stegring, usch vad jobbigt. Börjar verkligen bli trött på att vara sjuk. Har varit lite till och från sjuk nu i en månad. Fattar inte vad felet är på mig, hoppas bara jag blir frisk till julen.


Gårdagen tillbringade jag tillsammans med Nora, Molly och Katja i mitt rum. Vi tittade på "Bridesmaids" och skrattade massor åt dåliga skämt. En kul kväll var det såklart.

Idag har jag bakat pepparkakor och börjat med mina läxor. Sen går jag kanske en sväng till centrum om min feber sjunker. Annars stannar jag väl hemma och vilar.



Se ya soon!
Tjobelibong!

2 kommentarer

Linn

11 Dec 2011 15:14

Vad tycker du om one night stands?

Bra/dåligt?

-> http://www.nattstad.se/linnhahne?id=2170130

Suss, ♥

11 Dec 2011 18:25

sv: den låten säger mig jättemycket, påminner mig om mitt ex upp till 100% haha!



jafan lussebullar och grejer, det får mig att känna JULSTÄMNING! kan inte fatta att om 13 dagar är det julafton! och då kommer jag även befinna mig i finland hihi så i åbo är man i några minuter när jag blir hämtad där sen ;)

Kommentera

Publiceras ej