Skönt!

1kommentarer

Har haft en oreoligt skön och chill dag idag!
Som sagt hade jag ingen skola idag eftersom jag var i Ulappa med min vänelevsklass. Det var verkligen roligt och det var skönt att få skippa skolan på måndag då jag alltid är som tröttast. Enda som störde mig var att när jag skulle börja ta bilder märkte jag att mitt kamera batteri hade blivit kvar på skrivbordet, fail.

Efter att jag kom hem tidigt så hade jag planetar att gå och bowla med några kompisar men det blev inget eftersom alla kompisar hade nåt att göra iallafall! Eftersom det inte blev nåt spelade jag lite spel och nu ska jag börja göra läxor och öva på förhör som jag tror vi har i moron!

Förösker blogga ännu ikväll :) !

1 kommentarer

HANNAH

21 Sep 2010 10:30

Jag jobbar hela veckan, men idag ska jag luncha med en kompis i stan, kolla lite i stan och sen masta av båten!

Kommentera

Publiceras ej