Puffpuff!

4kommentarer

Argh!

Alla skulle få sluta puffa mig på facebook nu... Har över 20 puffar att puffa tillbaka... Kan ju inte bara ge upp liksom!

Kom hem för en stund sen från handbollsmatchen... Det blev jämnt, var en riktigt spännande match, domarna var skit! Hos Katja hade vi skit kul, det blev inte så mycket sovet men vi hade verkligen kul. Vi tittade på High School Musical 3 och chillade! Mysigt och kul! Tack Katja!

Snart ska vi ge oss iväg till  bossa som är en brasiliansk restaurang! Ser verkligen framemot det, älskar brasilien så blir intressant! Var en månad i brasilien på läger så har ganska höga förväntningar! :)

Måste börja byta om nu!

Tjosan!

4 kommentarer

Ella

11 Dec 2010 19:22

jeje :D hei va tkr du muute om min design, borde ja ha den gamla eller den här? fö d gamla va på någo sätt barnsli men dn här känns som om d sku ha vari typ en 50 årig som ha designa min blogg.. så va ska ja göööraaaaaa ?! :oo

Vannichis - Blogg om min vardag!

12 Dec 2010 12:54

Allt bra ?

Roxana

12 Dec 2010 16:44

hehe joo :)))

Ella

12 Dec 2010 17:04

hahah ja tänkte oxå att vem faan e harriet :D:D o ja, mitt städande går ingenstans, som du märker e ja ju ba på datan -.-' o ja orkar int städa.. gud va dumt att ja to fram alla kläder från klädskåpe !!

Kommentera

Publiceras ej