Mitt inlägg försvann?

1kommentarer

Tänkte just gå och lägga mig då jag märkte att mitt inlägg aldrig kom upp på bloggen! Som tur stod det inget viktigt där och det var inte sådär jätte satsat! Men jag berättade att jag är hemma från kusinerna nu och i morgon har laget sin årliga Ping-pong turnering! Det kommer bli trevligt, fast jag suger på pingis.
Turneringen är redan klockan 12 så måste faktiskt sova nu! :) I morgon kommer kanske Kristina hit och spelar Call Of Duty igen ifall vi får det fixat, dessutom ska jag laga middag :) Det blir blinier med lök,rom och smetana! MUMS!

Så har ganska fullt upp igen. Men ska försöka en gång för alla visa vad jag fick i julklapp! Bättre sent än aldrig brukar man ju säga!

Söt bild på Heta jag tog här om dagen! :)

1 kommentarer

ea--- vbml

30 Dec 2010 19:31

SV: julfest! bestämt mig ^^

Kommentera

Publiceras ej