Jullov <3

5kommentarer

Äntligen är det jullov! Är så glad! Har haft det så jobbigt nu denna period i skolan att man inte skulle ha orkat en minut till! :)

Ska chilla lite på datorn nu! Kanske fixa nån julklapp och sen bär det iväg till träningarna! :)



Vet inte vad jag ska syssla med! Tror jag ska tömma mitt gamla rum och måla en vägg där, så jag kan ha mitt nuvarande rum som "vardagsrum" och mitt gamla rum som sovrum! Kommer bli skit nice! Hoppas jag! Har tänkt ha orange, grått och vitt färgtema! Hoppas det blir snyggt! :)


Köpte julgransbollar till mitt rum idag! Ska inte ha dem i en julgran utan pyntar rummet istället! De ser ut som små gröna discobollar! Love them <3

5 kommentarer

Julia ♥

21 Dec 2010 14:14

sv: okej ;)

då lägger jag till dig nu då :)

kram

Rosa

21 Dec 2010 14:16

LORISSA LOVEBOMB

21 Dec 2010 15:51

sv: ja det ska nog gå bra :)

Vad händer på nyår då?

Anna

21 Dec 2010 18:28

SV; Jadu, idag ska jag ta det lugnt med film och gott :)! Dudå?

Anna

21 Dec 2010 19:18

SV; Ja, precis, den känslan är underbar! Loven är till för att sova tycker jag (a)

Kommentera

Publiceras ej