Jontte storstädar klädskåpet!

2kommentarer

Har tillbringat strörsta delen av dagen/natten med att gå igenom mitt klädskåp, för att se vad jag behöver och vad som kan föras till nån insamling!



Så mycket kläder har jag! Minus det som är i tvätten, det jag har på mig och lite till! När jag hade städat klart hade ca 5 t-skjortor och ett par shorts gått till insammling! Så det är inte så stor förlust precis! Men allt annat som det där berget består av är användbara saker! :) Känns lite onödigt att städa så länge, lite i onödan! Poistivt är dock att jag fick 4 stycken korgar lediga nu! De bara står där och väntar på alla nya kläder som ska fylla dem!

Nu måste jag sova! Har en låååång dag i morgon! :)

Godnatt!



Mina älskade lediga korgar! Lönar sig att sortera lite ibland så får man mera rum!

2 kommentarer

linda

06 Dec 2010 19:42

Hej :) Tänkte bara tipsa om en tävling jag har i min blogg just nu där man kan vinna ett presentkort på 300:- ! Perfekt att ge bort som julklapp, eller vara lite ego och behålla själv! =)



Om du inte är intresserad ber om jag om ursäkt för detta inlägg och önskar dig en fortsatt trevlig helg :)



Kram!

Roxana

12 Dec 2010 14:07

haha jävlar. Mer stökigt än vad jag brukar ha det! :)

Kommentera

Publiceras ej