Hos Kusinerna!

4kommentarer

Ligger här i Pargas på golvet hos mina kusiner! Har spelat lite spel med Rudde, men sen kom Heta hem och nu chillar jag med henne! Fast hon pratar med sin kille i telefon(har gjort det ett bra tag nu) så jag tog mig tid att blogga!
Tidigare på dagen var Kristina hos mig och vi spelade Call Of Duty och sjöng singstar, sen måste hon skynda sig till centrum där hon skulle träffa sin mamma och jag måste iväg till Pargas.
Kommer hem i morgon och då kanske jag skriver igen, ifall jag inte får låna den här datorn igen! Vi får se! Men isåfall att det inte blir något mer bloggande ses vi i morgon! ♥



Sitter jag och Heta o garvar till! Vet att jag visat den förr men den är ju skit bra! ;)Älskar den!♥

4 kommentarer

LORISSA LOVEBOMB

27 Dec 2010 21:54

sv: okej. Vad händer imorgon då?

Martin The Edge

28 Dec 2010 09:32

Hej!



Nu är veckans blogg julspecial avgjord. Kanske var det just du som vann den här gången.



Hoppas julen har varit toppen!



Hanna

28 Dec 2010 14:19

Sv: ja absolut!! :D

viki

28 Dec 2010 17:31

Hej, allt bra? :D

Kommentera

Publiceras ej