Heta är på pizza...

1kommentarer

... så jag passade på att använda hennes dator en stund! Vet inte riktigt om jag har lov eller inte! Men tror inte att hon blir sur när jag bara bloggar lite ;)
Bestämde mig för att bli en natt till här, åker hem i morgon. Heta skulle ändå till läkaren så jag hinner precis till min optiker! :) Måste bara komma ihåg att sätta kontaktlinserna på mig på morgonen annars blir det illa.

Här har jag hjälpt till lite med hästarna och fotat lite hundar! Som någon kanske kommer ihåg så hade jag ju ett fotoprojekt i skolan med temat människans bästa vän!

Tänkte visa några testbilder. De blir säkert bra när man photoshoppar lite! :)


Skulle ladda upp fler bilder men det tar en evighet här så har inte tid! Det fanns nog några som va bättre än denna trots att denna är sjukt söt tycker jag!♥


Nu måste jag umgås med min kusin igen! :) Byebye!

1 kommentarer

ea

30 Dec 2010 19:03

sjuuuukt cooool biiild!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej