gästbloggniing!

1kommentarer

gissa vem som har äran att gäst blogga på JONTTEEEES BLOOOG!
... om inte självastee..... Sarah Dawn Finer!


Jag har nemligen kommit till Finland för att gäst blogga runt om i norden och Finland står först på listan! Jontte hann först med att "boka" mig som gästbloggare på min egen hemsida där jag för någon månad sedan hade tävlingen som handlade om min turné inom bloggvärlden!





nåneeeeeeeeeej! oli läppä Ellika gästbloggar på jonttens blogg!! haahaa brutalt rolit! nuu ska jag o jontte se på följande leffa så de blir buybuy!!!!! okej baibai mena ja!

ps. jonnte gullar me arnold!! <3<3<3 naaws min lilla gulle! de e en mjukis giraff! brutalt gulli.... jontte sjunger: oo jaa heter aarnold hu jedan mig hurdant baarn ja är o arnold heter jag ! <3 det var det....




Varning! jag sover ju över hos jontte ida.... så jag vet inte riktigt.. hur jag kommer se ut... för jag glömde mitt smink hemmaa..... såå... saarey jag kan inget år det om jag ser ut som ett månster imorron! <3


dessutom är här några videon jag är helt kär i!!! :

















1 kommentarer

Anna

20 Dec 2010 21:38

SV; Visst är det ;o

Kommentera

Publiceras ej