Äntligen fixat!

1kommentarer

Äntligen har jag hittat felet i kodmallen! Det var någon kod som på något underligt vis hade hamnat på fel ställe och ställt till det hela! Men nu borde allting vara tillbaka så som det borde! Hoppas verkligen det åtminstone!
Kan kanske fortsätta ändra lite på designen nu då när jag fick det fixat som jag fuckade upp då! :)

Annars har min dag väl varit rätt okej, hade tråkigt i skolan och finska provet gick skit. Men efter skolan chillade jag och Andrea en stund på Coffee House, där drack jag en Ice Latte och åt en semla med getost!
(Semla=fralla, på "riktig svenska" ;) ) Det var riktigt, riktigt gott. Efter det tog jag bussen hem och sen dess har jag fixat med kodamallen! :)

Ska väl äta middag snart och gå ut på promenad med hunden!

ps. har inte fått mina kontaktlinser så kan inte börja träna än -.-' Sjukt irriterande!





1 kommentarer

Dennis

09 Dec 2010 16:34

sv: haha vilken tur att det löste sig då :D

Kommentera

Publiceras ej