Penkkarit 2014

0kommentarer

Förra torsdagen var det penkkarit som gällde. För de svenska läsare som inte vet vad det går ut på så är penkkari-dagen den då gymnasieleverna har sin sita skoldag och vi firar genom att åka runt stan på lastbilsflak och kasta godis åt(på) folk. fast eftersom jag är en IB-elev så börjar inte vårt läslov än utan först efter påsk, men vi vill ju fira ändå.
Temat i vår skola var i år "Cartoons/Ritade/Allt". Först skulle det bara vara ritat men det blev plötsligt lite allt mellan och himmel och jord. Själv var jag James från TeamRocket i Pokémon. 
Dagen blev riktigt lyckad, kommer säkert minnas denna dag så länge jag lever. 
Blev tyvärr inte så mycket foton tagna men jag ska försöka få tag på flera av mina kompisar! Annars får ni klara er med dessa!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej