TIPS!

1kommentarer

Baka aldrig när ni är trötta. Speciellt inte något som måste gå rätt för att smaka rätt. Skulle test baka min födelsedagtårta idag, allt var perfekt ändå tills den lätta lilja detaljen jag glömde på slutet. Jag glömde sätta kanter på kakformen, så när jag hällde fyllingnen på bottnet rann allting bort från bottnet och ut på diskbänken. Typiskt mig, hur i hela ******** kan man glömma sätta på kanterna på kakformen, hur dum får man egentligen bli. 
!2"#¤%!/!/!/!)!((!(/!)!6!&&!&!&!)!/()#&/)(/#/)#)( (=massa fula ord) 
 
Jag antar att man lär sig av sina misstag dock, hoppas det går bättre när jag ska göra den här tre timmars proceduren igen i övermorgon. 
 
baka, fail, födelsedag, kaka, smet, trött, typiskt mig,

1 kommentarer

Nora

16 Oct 2012 19:13

hahahahhahahhahahahhahahhahahahahahahahh
sori. men HAH :DD

Kommentera

Publiceras ej