Matchdag och skola imorgon

1kommentarer

Kom precis hem från Borgå, vi åkte tidigt på morgonen och kom hem först nu.
Först hade B-flickorna match, de förlorade med två mål och efter det hade vårt lag match. Vi spelade riktigt riktigt bra(för en gångs skull) och vann riktigt ordentligt så nu ligger vi andra i FM-serien. Go us! Dessutom händer en väldigt speciell sak, jag spelade hela matchen och spelade till och med bra! Händer nästan aldrig, så detta har varit en bra dag! :)

Kan inte förstå att skolan börjar i morgon. Vart har jullovet försvunnit?
Dock måste jag erkänna att jag ser lite fram emot det eftersom jag inte träffat de flesta av mina skolkamrater på hela lovet. Man borde ju vara glad att man får gå i skolan här i Finland, hörde just på nyheterna att en bok vid namn "A Finnish Lesson"(eller något liknande) har sålt slut i USA och kommer översättas till Kinesiska och Koreanska. Tydligen är vår grundskola beundrad, jaghar minsann aldrig gillat den.

Z221842975_large


1 kommentarer

allie

09 Jan 2012 19:58

frågestund på bloggen, fråga på!

tack på förhand :)

Kommentera

Publiceras ej