Hål i öronen

2kommentarer

Gissa vem som tog hål i öronen idag! Jo ingen mindre (eller större) än Jontte! Är lite överraskad att jag vågade gå igenom med det, det är ju fredag den 13. och allt ;) Dock har hela proceduren inte gått helt enligt plan. Först satt dom i misstag in ljusröda örhängen, men som tur fick de bort dem och jag fick mina hål billigare.
När jag väl hade kommit hem lossnande det ena örhänget men efter lite blod, svett och tårar fick vi tillbaka det, hoppas det inte blir för inflamerat bara! :)


ps. fast det på bilderna ser ut som jag bara har hål i ena örat så finns det likadan boll i det andra! ;)




2 kommentarer

ina

13 Jan 2012 22:10

teiniface den där första :D men söt är du ändå!

nora molly andrea

15 Jan 2012 00:13

teiniface indeed. tu es tres belle!

Kommentera

Publiceras ej