Dag 3 - Min önskelista (BOMB MED CHINOS)

1kommentarer

Hmm, en önskelista? Det finns mycket jag önskar mig men just nu är jag mest tänd på Chinos i regnbågens(och alla andra) färger! Vill ha ♥
Red Kanye Skinny TrousersBurgundy Adjuster SkinnyDeep Indigo Ankle Grazer ChinoTango Red Skinny ChinosDark Blue Cotton Slim ChinosKetchup Ankle Grazer Chinos
Washed Pink Skinny ChinosSELF MUSTARD GOLD CHINOS*Blue Skinny Chinos
Burgundy Ankle Grazer ChinosGreen Ultra Skinny TrousersRegatta Blue Slim Trousers
Mustard Cotton Skinny ChinosPlum Cotton Skinny ChinosDeep Rust Skinny Chinos
Washed Green Skinny ChinosRust Skinny ChinosTeal Slim Chinos
Alla bilder är från topman.com!

Just nu har jag bara svarta och bruna chinos. Men det komer att fyllas på i förrådet snart ;)

1 kommentarer

Sami

30 Jan 2012 19:48

Nice collection :)

Kommentera

Publiceras ej