Dag 1 - En Bild På Mig + Tio Fakta Om Mig

2kommentarer

 

  • Jag älskar att sjunga och dansa men är otroligt dålig på det.
  • Jag älskar Vampire Diaries, Glee och Gossip Girl.
  • När jag var mindre var jag världens största fan av Melodifestivalen, så kollar det ivrigt varje år.
  • Jag är otroligt glad att jag valde att börja IB-gymnasiet.
  • Jag grät för första gången när jag tittade på TV igår. (Vampire Diaries, när ***** dog)
  • Mitt drömyrke är skådespelare/modell, därför vill jag gå ner i vikt=tränar 6 gånger i veckan äter bra utan reslutat :/
  • Jag bubblar av besvikelse och surhet på min "kompis" just nu
  • Mina favoritfärger är orange och lila
  • Jag är så lite rasistisk som man kan bli(dock ganska fördomsfull ibland)
  • Jag vågar nuförtiden vara mig själv och bryr mig inte ett dugg om vad idioter tycker och tänker om mig.


Hope you like it ;)

2 kommentarer

Heidi

27 Jan 2012 22:07

I love it! :P

ea

27 Jan 2012 22:17

SV: hahah jaja ;D

just rolit att du har punktlista sen blir de lite orginellt x]

+ att ja får nå memories av nån youtube video vi titta nångång me molly av dedä hope you like it xO

Kommentera

Publiceras ej