Veckändan

0kommentarer

Har inte varit så aktiv de senaste dagarna men tänkte i ett och samma gigantiska inlägg berätta om dagarna som gått.

Fredag


Hade ledigt så sov länge sen kom Nora och Molly till mig, vi åt en smarrig tårta. Sen spelade vi Disney Trivia och Kingdom Hearts! Sen så småningom åkte de hem men vi träffades igen senare, när vi skulle på bio. Vi såg  filmen "Puss In Boots". Den var faktiskt mycket roligare än jag hade tänkt mig, dessutom var 3D:n ganska bra genomförd så var absolut värt pengarna(fribiljetten).
Dessutom gillade jag musiken i filmen, den gav en rolig stämning och i slutet spelades, som en stor överraskning till mig, Lady Gagas Americano. Det var ju också ett litet plus!

Efter filmen gick vi till församlinghemmet där Molly brukar vara på fredagar och så åkte vi så småningom hem!



Lördag

På morgonen chillade jag bara men senare på kvällen hade jag världens mest chill chill-/filmkväll med ett par kompisar. Det var riktigt trevligt som vanligt, såklart. Vi tittade på filmen "Unga Hannibal". Den var mycket mindre skrämmande än vi trodde den skulle vara, lite synd, hade lust att se på något riktigt läskigt. 
Efter att jag hade kommit hem ringde jag min kompis som var ensam hemma eftersom hon var lite smårädd efter filmen. Mitt i allt medan vi pratade hördes ett ljud, ungefär "Schromochfronknknk" och så bröts linjen. Jag har fortfarande inte fått kontakt med henne! Skrämmande värre.


 

Kommentera

Publiceras ej