Dag 8 - Mina Drömmar

1kommentarer

Eftersom det finns en dag där jag ska berätta om mina Ambitioner tänker jag skriva om mina drömmar som jag drömmer under natten. 

Den drömmen som finns starkast på näthinnan just nu är samma dröm som jag berättade om för några dagar sedan. Den där Ina låg död framför mig och jag hade orsakat hennes död.
De drömmar jag minns bäst är de sorgliga drömmarna, dock drömmer jag ganska ofta och om allt mellan himmel och jord.
Återkommande teman i mina drömmar är: Döden, kompisar, familj, Lady Gaga, mat(??), kläder, pengar, skola och ett svart hål som jag faller in i.

Detta inlägg skulle bli allt för långt om jag maler på om alla oilka teman, så det fick bli lite mera generellt om mina drömmar istället! :)

Tumblr_lywh4phrvr1qm5niuo1_500_large

weheartit.com (bilden stämmer kanske inte riktigt in på mig, men älskar den ändå)

1 kommentarer

Anonym

06 Feb 2012 16:47

Omg!

Kommentera

Publiceras ej