Dag 11 - Mitt drömbröllop

0kommentarer

Denna var verkligen svår. Har suttit och funderat på denna en ganska lång tid nu.
Mitt drömbröllop skulle bestå av dessa:
  • Att jag gifter mig med en person som jag älskar och som älskar mig tillbaka
  • Det skulle få hända i en liten stenkyrka(ja, jag vill gifta mig i kyrkan även om jag inte är den mest troende människan)
  • Mina favorit människor skulle vara närvarande
  • Kyrkan skulle gärna få vara lokaliserad någonstans på landet, sen skulle det kunna finnas en herrgård i närheten där man kan äta bröllopsmiddagen och även bröllopslunchen nästa dag. + såklart bröllopsfesten;)
  • Skulle vilja ha den awesomeaste svensexan!!!!
  • Skulle vilja gifta mig relativt ung
Det var vad jag kom på nu. Viktigast är den första, puss och hej! ♥

This Church is perfect!

 

Kommentera

Publiceras ej