I'm back bitches

2kommentarer

Hej och förlåt,
har varit världens sämsta bloggare på senaste tiden. Höll på med min julkalender men det sket sig i samband med att vårt internet crasha samtidigt som blogg.se appen slutade fungera. När båda fungerade igen hade jag helt enkelt kopplat bort bloggen från min vardag, hade nästan glömt den och kom på att den existerade först när en kille förra fredagen på Katedralskolans "End of the world" fest kom fram oh sade att han läser min blogg oh att det var jobbigt att jag inte hade bloggat på länge. Då slog det mig, det finns faktiskt människor som läser bloggen jag har glömt bort, varför skriver jag inget? Jag älskar att skriva. 
Bestämde att jag skulle börja igen då jag har tid, och nu när julhelgen snart är över och vardagen (trots lov från skolan) står bakom hörnet kändes det rätt, nu har jag tid att lägga ner på bloggen.
Förövrigt har det gått riktigt bra under den tiden jag varit borta, julen var trevlig med familj och vänner som vanligt och dessutom var jag en väldigt snäll kille i år så fick en massa fint som jag ska visa er senare i veckan.
Nu ska jag fortsätta titta på X-factor med mamma och pappa, är ju trots allt pappas sista lediga dag! 
Godnatt!
 
 
Gårdagens chilloutfit, har tillbringat hela dagen i den idag. 
Puss &  Kram
 

2 kommentarer

Nora

26 Dec 2012 23:44

well about time assbutthead.

Svar: hihi :D
Jontte

BornThisWay

27 Dec 2012 00:27

Hej! ja ha vilja fråga dehär läänge renn men.. e du gay?

Svar: maybe, maybe not ;)
Jontte

Kommentera

Publiceras ej