Weekend Festival

1kommentarer

Var ska jag börja? 
 
Tror jag börjar med det negativa så att man sen kan läsa om det positiva och få tillbaka den lilla euforiska känslan. 
 
Festival var otroligt dåligt ordnad. Kan ju börja med att nämna trafiken, det tog oss tre och en halv timme att ta oss dit med taxi. Det kostade 150€ och tog ungefär tre timmar mer än beräknat. Nå när vi väl kom till området slutade inte köandet där. Toalettkön var otroligt lång och ännu längre var matköerna och köerna till vattenkranarna. 
När vi skulle iväg tillbaka till hotellet "köade" vi i två timmar till bussen.
 
Men, musiken var något helt otroligt bra! Gillade Donkeyboy och Carpark North  men David Guetta och Hurts var något så otroligt bra att ord int kan beskriva det. De var helt enkelt helt AWESOME!
 

Har inte några bilder som är värda att visa men stjälar en från Hurts facebook sida och så stjäl jag av mina kompisar så fort jag får chansen! 
 
amazing music, carpark north, david guetta, donkeyboy, esbo, espoo, festival, finland, hurts, lighters, skrillex, weekend, weekend festival,

1 kommentarer

ea

19 Aug 2012 13:27

kajsndjksdfjsdfb Jag är helt dagen efter sad. OMG HURTS seriöst sååå braaaaa ja e död

Kommentera

Publiceras ej