Snövit

2kommentarer

Long time, no seen! 
 
Nu är jag iallafall hemma i stan igen och det med besked! 

Börjar hösten med att berätta om hur mycket jag tyckte om den nya Snövit filmen, ja eller den är ju inte så ny längre men nyaste av de olika Snövitarna iallafall! 

Gillade verkligen filmen, speciellt det visuella. Kristen Stewart gjorde mycket mer än en min så har inget annat att klaga på än att hon var lite väl underlig ibland. Dock tror jag att det var på regissörens förfrågan! 
 
Filmens landskap och effekter var kanske det som tilltalade mig mest! Men det är ju olika för alla, Nora verkade t.ex. lägga mycket märke till jägarens magmuskler, så filmen passar nog alla! 
 
Gillade alla skådespelare i sina roller, speciellt drottningen. Hon var perfekt knäpp och maktgalen, påminde mig mycket om Molly i vår uppsättning av Snövit! 
 
Rekommenderar nog att den på bio på grund av landskapen och effekterna! ;)
 

Nu ska jag fortsätta med min väst, klippte just av kragen. Kommer bli awesome! 
 
 
 
 
awesome, chris , elokuva, film, hemswhort, huntsman, jägare, kristen stewart, lumikki, metsästäjä, movie, nice, nice movie, snow white, snow whitw, snowwhite, snövit, thor, twilight,

2 kommentarer

Nora

10 Aug 2012 14:31

bahhaahahaahahhaa

Svar: ;)
Jontte

Anonym

26 Aug 2012 17:18

är du homosexuell ?

Svar: kanske det du ;)
Jontte

Kommentera

Publiceras ej